
|
| | Ogłoszenia od administracji | |
| | Autor | Wiadomość |
---|
Svalbard

Stan cywilny : Zaręczony Liczba postów : 172 Dołączył/a : 09/06/2015
 | Temat: Ogłoszenia od administracji 18/7/2015, 16:08 | |
| Temat zbiorczy na wszelkie zmiany w regulaminie, realiach, administracji, mistrzach gry i tak dalej. | |
|  | | Svalbard

Stan cywilny : Zaręczony Liczba postów : 172 Dołączył/a : 09/06/2015
 | Temat: Re: Ogłoszenia od administracji 17/8/2015, 10:57 | |
| Spis drobnych zmian wprowadzonych przez ostatni tydzień. Pojawiła się możliwość pisania jednoczesnego na fabule postowej i wyprawie: - Regulamin napisał:
- 7a. Wyprawy traktowane są jako osobny fragment fabuły i dozwolone jest jednoczesne przebywanie na wyprawie i pisanie rozgrywki postowej.
Dodany został punkt określający czas, jaki postać musi spędzić w danej lokacji (jest to czas między wysłaniem postu, w którym postać wchodzi do lokacji, a potem, w którym wychodzi): - Regulamin napisał:
- 5. Pomiędzy wejściem a wyjściem z lokacji musi minąć co najmniej godzina.
Punkt 8 został rozszerzony: - Regulamin napisał:
- 8. Rozgrywki fabularne prowadzone na chatboxie wliczają się do fabuły ogólnej. Są tak samo ważne, jak rozgrywki postowe. Obszar chatboxu obejmuje tylko rezydencję i miasto.
Wyprawy są oficjalnie otwarte. Dział z relacjami ewoluował w miejsce, gdzie możecie umieszczać krótkie wpisy odnośnie wydarzeń dotyczących Waszych postaci: - Pamiętnik napisał:
- Dział ten pełni również funkcję swoistej kroniki. Poza systematycznie uzupełnianymi relacjami możecie zamieszczać tu posty zawierające podsumowanie wydarzeń, które spotkały Waszą postać, przemyśleń, jakie postać miała lub nowych przyjaźni bądź kłótni.
| |
|  | | Svalbard

Stan cywilny : Zaręczony Liczba postów : 172 Dołączył/a : 09/06/2015
 | Temat: Re: Ogłoszenia od administracji 18/8/2015, 09:52 | |
| Temat "Mechanika" został wzbogacony o spis ikon potworów:  Mały potwór  Średni potwór  Duży potwór  Potężny potwór | |
|  | | Svalbard

Stan cywilny : Zaręczony Liczba postów : 172 Dołączył/a : 09/06/2015
 | Temat: Re: Ogłoszenia od administracji 27/8/2015, 12:35 | |
| Dla pełnego zrozumienia wprowadzonych zmian, należy zacząć od podstaw i wyjaśnienia roli poszczególnych kostek: Atak – sama mechanika wyprowadzonego ataku, jego celność i szybkość Siła ataku – ile swojej siły atakujący wkłada w atak Obrona – ogólna zdolność postaci do unikania i parowania ciosów
W związku z pewnymi niedociągnięciami w mechanice i faktem, że w obecnej jej postaci bardzo ciężko jest zauważyć w walce specyfikację postaci – jedni są szybsi, inni mają mocniejszy cios – wprowadzamy niewielkie zmiany. Każdy, bazowo, dostanie jedne punkt do przydzielenia do Ataku, Siły lub Obrony. Po przydzieleniu go MG będzie nieco inaczej liczył wartości, jakie wypadły na kostkach. Przykładowo: Svalowi dodaję +1 do Ataku. Bazowy wynik na kostkach: Atak 6 / Siła 3 Wynik brany pod uwagę przy obliczaniu efektywności ciosu: Atak 6 + 1 = 7 / Siła 3 Sprawi to, że trudniej będzie uniknąć ciosu Einara. Oczywiście, to samo tyczy się potworów. MG przy opisie potwora zamieszcza informację, czy jest on typem szybkościowym, czy siłowym.
Dodatkowo, poza jednym darmowym punktem, każdy na możliwość manipulowania jednym punktem z już obecnej puli. Co to znaczy? Mogę Svalowi odjąć jeden punkt od Siły na rzecz Ataku. Przykład: Bazowy wynik na kostkach Atak 6 / Siła 3 Wynik brany pod uwagę przy obliczaniu efektywności ciosu: Atak 6 + 2 = 8 / Siła 3 – 1 = 2 Tym samym jego ataki będą trudniejsze do uniknięcia, lecz także słabsze.
Wraz z rozwojem postaci (czyli co 3 wyprawy) będziecie otrzymywać jeden punkt do rozdania między powyższe „statystyki”. Poziom trudności również będzie rósł i potwory także będą „napakowane”, lecz to dopiero z czasem.
W celu monitorowania Waszych postępów, dodane zostały pola w profilu, które edytować może tylko administrator. Wszystkie wyprawy prowadzone do tej pory zostaną dokończone starą metodą (chyba, że gracze wyrażą chęć zmiany mechaniki w połowie rozgrywki), zaś każda następna wyprawa będzie prowadzona już w nowej koncepcji. Prosimy o skontaktowanie się z administracją w celu przydzielenia punktów.
Raz przydzielonego punktu nie da się zmienić. Rozdawanie punktów nie jest obowiązkowe. | |
|  | | Svalbard

Stan cywilny : Zaręczony Liczba postów : 172 Dołączył/a : 09/06/2015
 | Temat: Re: Ogłoszenia od administracji 5/9/2015, 19:22 | |
| Zmian w mechanice ciąg dalszy! Ostatnim razem wprowadziliśmy specyfikacje postaci, teraz skupimy się na mechanice wytrącania siły ataku w przypadku, gdy druga strona się broni.
Do tej pory porównywaliśmy dwie kostki: Atak i Obronę. W momencie, gdy liczba oczek na kostce "Atak" była wyższa, niż na kostce "Obrona", atak się powodził. W odwrotnej sytuacji, sukces odnosił broniący się. Siła, z jaką agresor atakował, wyznaczana była przez ilość oczek na kostce "Siła ataku".
W tym miejscu następuje zmiana.
Od dzisiaj różnica między wartościami na kostkach Atak i Obrona ma realny wpływ ma siłę ciosu. Rozpatrujemy tylko sytuacje, gdy atak się powiódł. Przypadki, kiedy Obrona jest wyższa niż Atak, pozostają bez zmian.
W momencie, gdy różnica między wartością na kostce Atak i Obrona wynosi 0, od siły ataku agresora odejmowane są 3 punkty. Przykładowo: Potwór ma Atak 7, siłę ataku 8 Gracz ma Obronę 7 Wartość brana pod uwagę przy określaniu siły ciosu: 8-3 = 5. Sytuacje takie są o tyle jeszcze specyficzne, że ani agresor, ani broniący się nie odnoszą pełnego sukcesu.
W momencie, gdy różnica między wartością na kostce Atak i Obrona wynosi 1, od siły ataku agresora odejmowane są 2 punkty. Przykładowo: Potwór ma Atak 4, siłę ataku 6 Gracz ma Obronę 3 Wartość brana pod uwagę przy określaniu siły ciosu: 6-2 = 4.
W momencie, gdy różnica między wartością na kostce Atak i Obrona wynosi 2-3, od siły ataku agresora odejmowany jest 1 punkt. Przykładowo: Potwór ma Atak 9, siłę ataku 10 Gracz ma Obronę 6 Wartość brana pod uwagę przy określaniu siły ciosu: 10-1 = 9.
Wszelkie inne sytuacje (różnica powyżej 4, gdy atakowany odpowie atakiem) pozostają bez zmian. Kończyny tracone będą dopiero przy różnicy pomiędzy obroną i atakiem co najmniej 5 i sile ataku co najmniej 8. Sytuacje, gdy siła ataku wyjdzie ujemna oznaczają, że agresorowi pozostał tylko impet związany ze skokiem/poruszeniem się, nie zadał on żadnych innych obrażeń poza szturchnięciem.
Teraz trochę matematyki i połączenia specyfikacji z nowym sposobem obliczania siły:
Potwór jest typem siłowym, ma +2 do Siły ataku, -1 do Ataku. Gracz postawił na obronę i ma +1 do Obrony.
Potwór atakuje i ma Atak 8, Siłę ataku 3. Po wzięciu pod uwagę jego statystyk, otrzymuje się: Atak 8-1 = 7 Siła ataku 3+2 = 5
Gracz broni się i wyrzucił na kostce 5. Po wzięciu pod uwagę jego statystyk, otrzymuje się: Obrona 5+1 = 6
Dopiero te wartości - z podliczonymi statystykami - porównuje się. Różnica między kostką Atak i Obrona wynosi 1, zatem od siły ataku odejmuje się 2 pkt.
Finalne statystyki wynoszą: Potwór Atak 7, Siła ataku 3 Gracz Obrona 6 | |
|  | | Polska

Sojusze : Polak, Węgier dwa bratanki <3 Stan cywilny : Tak bardzo, jak ziemia podzielona :C Liczba postów : 24 Dołączył/a : 09/06/2015 Age : 1056
 | Temat: Re: Ogłoszenia od administracji 22/9/2015, 23:39 | |
| Witajta!
Także, więc tego. Od dziś istnieje oficjalne zezwolenie na posiadanie multikonta. NIEMNIEJ. Mamy haczyk. Każdy user ma możliwość prowadzenia tylko jednego kanona. Możecie mieć dwa półkanony czy dwóch od zera wymyślonych bohaterów, niemniej władze zakazują gry parze pokroju Niemca i Estonii. | |
|  | | Sponsored content
 | Temat: Re: Ogłoszenia od administracji  | |
| |
|  | | | Ogłoszenia od administracji | |
|
| Permissions in this forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |
|